Zapraszamy na naszego FreeBuilda IP: fb.minecrafci.pl

Jump to content
Sign in to follow this  
jurajska

Regulamin serwera FreeBuild

Recommended Posts

Regulamin servera fb.minecrafci.pl

1.Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin jest własnością servera freebuild od sieci minecrafci.pl
- Administracja servera zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie w każdym momencie.
- Regulamin zaczyna obowiązywać od chwili jego opublikowania.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z odpowiedzialności w przypadku złamania regulaminu.
- Cały stan rzeczy wprowadzony w chwili gdy gracz wkroczy na server staje się własnością fb.minecrafci.pl (włącza się w to budowle, pomysły i tym podobne).

2.Treści publikowane na serverze
- Pod pojęciem treści rozumie się: skórka gracza, nick gracza, budowle, treści publikowane na chacie oraz każdy element gry który gracz zmodyfikował (w tym zbudował).
- Zabrania się publikowania treści które polskie prawo uznaje za zakazane.
- Zabrania się publikowania treści, które szykanują, obrażają bądź krzywdzą inne osoby, grupy społeczne, narodowości lub rasy.
- Zabrania się publikowania treści, niezwiązanych z siecią minecrafci.pl
- Zabrania się publikowania treści, które reklamują serwisy uznane za konkurencyjne.
- Administracja ma prawo usuwać treści niezgodne z regulaminem bez podania przyczyn.

3. Prawa rozgrywki:
   a)Rangi
           - W momencie dołączenia do servera po raz pierwszy, gracz otrzymuje range "Turysta"
           - Rangę "Gracz" można uzyskać za przeczytanie regulaminu oraz wpisanie komendy, która znajdować się będzie w regulaminie umieszczonym w grze.
           - Ranga "Bud" będzie przyznana osobie, która posiada już rangę "Gracz", za wybudowanie ładnej* budowli, bądź wybudowanie innej budowli zleconej przez administratorów.
           - Ranga "Bud+" jest przyznana osobie, która ma prawo zmieniać strukturę mapy, bez składania projektu na forum.
           - Ranga "Premium" jest przyznawana osobom, które wykupiły konto V.I.P(Niedostępne), bądź w znacznym stopniu przyczyniły się dla życia     serverowego i są nadawane jej jako podzięka za te czyny.
           - Ranga "Asystent", "Moderator", "SuperMod", "Admin" są rangami, które wyższa administracja(tj. Administrator) nadaje użytkownikom, po uprzednim procesie rekrutacyjnym do wykonywania czynności, które zostają im opisane w momencie rekrutacji.
           - "Administrator" jest rangą wyższej administracji(tj. najważniejsza osoby na serverze). Rangi nie sa nadawane nikomu innemu, niż założycielom servera. Mają oni prawo odstępować od zasad opisanych w owym regulaminie.

    b)Tworzenie Projektów
        - Projekty które będą wykonywać gracze, mają obowiązek uprzednio być złożone oraz zaakceptowane na forum
        - Projekty na forum, mają być składane w oparciu o podany wzór.
        - Administracja zastrzega sobie prawo do odmowy wydania pozwolenia na budowę, jeśli projekt nie będzie spełniał wymagań administracji.
        - Na projekty użyteczności dla samego gracza, administracja nie jest zobowiązana na dostarczenie surowców na jego budowe.
        - Projekty użyteczności publicznej(te które będą budowane DLA graczy) będą budowane z zasobów dostarczonych przez administracje.

    c)Zasady mapy "Głównej"
        - Gracz ma prawo do budowy na działce uprzednio wykupionej przez niego.
        - Gracz ma obowiązek dokonywać opłaty "podatku", gdy czas opłaty poprzedniego upłynie.
        - Gracz ma prawo do wykupienia maksymalnie 1 działkę na dzielnicę.
        - Rangi wyższe niż "Gracz" mają inny maksymalny limit wykupywania działek.
        - Administracja zastrzega sobie prawo do skasowania domu, jeśli jest niezgodny z regulaminem.
        - Budowle, nie mogą być sprzeczne z pkt. 2 regulaminu.
        - Gracz ma obowiązek zwolnić działkę początkową, jeśli posiada już większą działkę.
        - Sklepy można zakładać na działce mieszkalnej, jednak ogranicza się liczbę sklepów do jednej skrzynki.
        - Sklepy zakładane przez graczy mogą być w galerii handlowej bądź bazarze.
        - Wydobywanie surowców na mapie "głównej" jest zabronione.
        - Wyżej wymieniona zasada nie dotyczy kopalni podmiejskiej.

        - Istnieje całkowity zakaz tworzenia automatycznych farm, które działają bez ingerencji gracza.
    d) Zasady mapy "surocowej", "Netheru" oraz "The End"
        - Administracja nie odpowiada za przedmioty, które gracz stracił w wypadku śmierci
        - Mapy przeznaczone są do wydobywania przedmiotów oraz bloków.
        - Gdy w.w mapy są "aktywne", wydobywanie surowców na innych mapach jest zabronione.

       - Mapy będą resetowane, gdy administracja uzna, że jest to potrzebne.
        - Na mapie "The End", po etapie zabijania smoka ZABRANIA się używania komendy /fly do szukania miast kresu. Karą za to będzie wyczyszczenie obecnego ekwipunku oraz degradacja z rangi.

    e) Regulamin Dzielnic:
        - Gracz który wykupił działkę w dzielnicy tematycznej, zmuszony jest do budowy domku w określonym stylu architektonicznym.
        - Gracz ma prawo odsprzedać swój kupiony dom komenda /odsprzedaj oraz zaprzestać tej czynności komenda /zaprzestan.
        - Gracz ma prawo założyć własną dzielnicę. By to zrobić musi złożyć formularz w "propozycjach". By została przyjęta, gracz musi posiadać:
                *) Kapitał za na założenie - 100 tyś CC,
                *) Konkretny przykład zabudowy (zdjęcia ze świata realnego, minecraft'a),
                *) Wybraną lokacje na dzielnicę,
                *) Surowce do budowy pierwszego domku (swojego) oraz na ulice.
        - W swojej dzielnicy, gracz z pomocą SuperModa(lub wyżej) zakłada działki. Mogą być rentalny bądź do zakupienia (zależy od gracza).

4. Proces rekrutacyjny
- Administracja ma prawo rozpocząć rekrutacje w każdej chwili.
- Administracja ma prawo zakończyć proces rekrutacyjny w każdej chwili.
- Proces rekrutacyjny odbywa się w wielu etapach.
- Pierwszym etapem jest złożenie podania.
- Administracja ma prawo rozpatrzyć podanie pozytywnie lub negatywnie.
- Drugim etapem jest rozmowa kwalifikacyjna.
- Administracja ma prawo zdyskwalifikować uczestnika rekrutacji, gdy ten nie pojawi się na rozmowie kwalifikacyjnej.
- Osoba biorąca udział w rekrutacji ma prawo poznać powód, przez który została zdyskwalifikowana.
- Proces rekrutacyjny może być przeprowadzony bez ogłaszania tego publicznie.

5. Nakładanie Kar
a) Definicje:
       - Warn - Jest to ostrzeżenie które wyświetlane jest wszystkim graczom na serverze. Po uzbieraniu odgórnej liczby, gracz zostaje zbanowany czasowo na godzinę.
       - Kick - Jest to ostrzeżenie w postaci wyrzucenia gracza z servera. Do Kicka dodawany jest powód.
       - Mute - Jest to czasowa blokada mowy na chacie. Gracz nie może nic napisać. Zwalniana jest automatycznie po upłynięciu czasu.
       - Tempban - Jest to czasowa blokada konta. Główna kara nadawana na serverze. Po określonym czasie blokada zwalnia się sama i dopuszcza gracza do gry.
       - Ban - Jest to permanentna blokada dostępu do gry. Najcięższa kara nadawana na serverze. Gracz może wrócić do gry tylko po zaakceptowaniu apelacji przez właściciela servera.

b) Kolejność czynności na podstawie wybranych sytuacji:
       - Spam: Warn -> Kick -> Mute, Jeśli osoba nadal spamuje, sprawę konsultujemy z rangą admin+, a ta wymierzy odpowiednią karę.
       - Uprzykrzanie życia innym: Warn -> Kick -> Ban czasowy na 1/6/12 godzin (zależy od stopnia irytacji gracza "trollowanego")
       - Grief: Jeśli grief jest "niskiego" stopnia, WARN, KICK + nakaz odbudowy (jeśli odmówi standardowy ban z menu), lub jeśli grief jest poważny, to ban z menu.
       - Exploiting: Jeśli gracz wykorzystywał exploity, konsultacja z administracją wyższą.
       - X-RAY i inne hacki: Ban czasowy z menu

6. Czynności zabronione na serverze z definicją:
- Używanie X-RAY'a - Widzenie przez ściany złóż i surowców (przeźroczysty texturepack również się do tego zalicza).
- Używanie FlyHacka oraz SpeedHacka - Latanie oraz przyśpieszanie swojego poruszania używając programów zewnętrznych.
- Używanie Hacków PVP - GodMode, Klickspammer oraz inne zewnętrzne programy które powodują że pojedynek miedzy graczami i mobami jest nie fair.
- Używanie killaury - Automatyczne atakowanie wszystkiego do okoła siebie.
- Niekulturalne zachowanie - W tym obraza, szykanowanie, nadmierne przeklinanie.
- Griefowanie - Niszczenie nie swoich budowli.
- Kradzież - Nie wolno kraść.
- Blokowanie czynności innym graczom oraz uprzykrzanie im życia (pojęcie ogólne, administracja subiektywnie będzie to rozgraniczać).
- Inne nieopisane tutaj, a będące nie fair względem innych graczy.

7. Postanowienia końcowe
- Wejście gracza na serwer uważa się za równoznaczne z zaakceptowaniem przez niego regulaminu.
- Za złamanie zasad regulaminu, administracja nakłada kare zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
- Administracja zastrzega sobie prawo do nakładania kar w specyficznych okolicznościach.

UWAGA: Każda osoba która będzie aplikowała na rangi Asystenta,Moderatora i wyżej musi na dole podania dodać klauzulę:

"Ja <Nick> zapoznałem się z regulaminem ogólnym servera w dniu DD.MM.RRRR* oraz deklaruje że znam jego zawartość."

*dzień zapoznania się z regulaminem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×